علیرضا عصار: حسّم آمیزه‌ای از غرور، لذت و افتخار است

خواننده باسابقه موسیقی پاپ پس از آغاز دور جدید کنسرت‌هایش از وفاداری مخاطبینش می‌گوید؛

علیرضا عصار: حسّم آمیزه‌ای از غرور، لذت و افتخار است
موسیقی ما - «علیرضا عصار» هفته گذشته پس از 6 سال بار  دیگر روی صحنه رفت و به همت موسسه «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور» طی چهار شب (از 5 تا 8 بهمن 1395) به اجرای زنده پرداخت. این کنسرت که به دلیل استقبال هواداران عصار، چند بار تمدید شد، خاطره اجراهای پرتعداد این خواننده در سال‌های پایانی دهه 80 را زنده کرد. او در گفت‌وگویی که در حاشیه کنسرتش صورت گرفت، از حس و حال بازگشت به صحنه و از وفاداری مخاطبینش سخن گفته است.
  
ادامه مطلب ...

داوران بخش سرود نخستین جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی معرفی شدند

برای کارشناسی و انتخاب گروه‌های برگزیده در این جشنواره
داوران بخش سرود نخستین جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی معرفی شدند
موسیقی ما - سه‌تن از چهره‌های سرشناس عرصه موسیقی، آثار و اجراهای گروه‌های سرود را در نخستین جشنواره جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی داوری خواهند کرد. به گزارش دبیرخانه جایزه بزرگ موسیقی انقلاب اسلامی «هادی آرزم»، «شهروز حقی» و «علی تفرشی» داوران بخش نهایی سرود هستند. داوری گروه‌های سرود حاضر در این جشنواره از صبح روز جمعه پانزدهم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و سیزده گروه حاضر در بخش نهایی، در حضور داوران در تالار سوره حوزه هنری اجرا خواهند داشت. برگزیدگان هم در جریان مراسم اختتامیه که از ساعت 18 همان روز در تالار سوره برگزار می‌شود معرفی خواهند شد و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
 
ادامه مطلب ...

آرزوهای مدیرعامل بنیاد رودکی برای مردم بوشهر

در ادامه تور «خلیج فارس» ارکستر سمفونیک تهران مطرح شد؛
آرزوهای مدیرعامل بنیاد رودکی برای مردم بوشهر
موسیقی‌ما- تور کنسرت‌های ارکستر سمفونیک تهران با دو شب اجرا در بوشهر ادامه پیدا کرد.

به گزارش «موسیقی‌ما»، ارکستر سمفونیک تهران پس از اجرا در سالن همایش‌های خلیج فارس عسلویه، شامگاه 11 و 12 بهمن ماه در بوشهر روی صحنه رفت و با اجرای رپرتواری شامل آثاری از موسیقی حماسی، موسیقی فیلم و آثار کلاسیک به اجرای برنامه پرداخت. مدیرعامل بنیاد رودکی در اواخر این اجرا در سخنانی کوتاهرو به حاضرین گفت: «به عنوان یکی از نهادهای متولی توسعه فعالیت‌های فرهنگی در ایران بسیار خوشبین هستیم این برنامه موفقیت‌آمیز، بار دیگر هم در اینجا و هم در سایر استان‌ها به روی صحنه برود تا تعداد بیشتری از علاقه‌مندان موسیقی فرصت پیدا کنند با چنین اجراهای فاخری از نزدیک آشنا شوند.»
 
ادامه مطلب ...